»
- TESTOVI »
- TESTOVI PLOVILA »
- Sea Ray 250 Sport
Sea Ray 250 Sport
14.03.2014.
Sea Ray 250 SLX ( 2014 - )
250 SLX predstavlja sklad kada je u pitanju balans stila, karakteristika i standardne opreme. Najzapaženija razlika je Quiet Ride ( tiha vožnja ) tehnologija koja smanjuje nivo buke, značajno. Quiet Ride takođe karakteriše patentirana tehnologija a zove se TUNED TRANSOM od Omni Proizvoda ( ekskluzivno za Sea Ray ).
Karakterne Razlike
- Pod od fiberglasa, tepih na drikere
- 12V Sony AM/FM/CD stereo uređaj, daljinski sa digitalnim displejom i iPod konektor
- Pult u kokpitu sa pločom od Corian – mermera i opcioni frižider 12V
- Sedišta na pramcu sa integrisanim naslonima za ruku
- Klupe – ležaljke u obliku ptičijih krila sa velikim ostavinskim prostorom
Specifikacija
![](xenon/wledit_images/136414148416125.jpg)
![](xenon/wledit_images/136414148416125.jpg)
Misija
Ovaj se zove 250 SLX i kao i kod većine u ovoj seriji ima puno detalja koji će vas zaustaviti da ga pogledate.
![](xenon/wledit_images/43917408911511.jpg)
250 SLX ima neverovatne karakteristike, standardnu opremu što ga sve u svemu čini vrhunskim i odlično dizajniranim čamcem.
![](xenon/wledit_images/476764775346965.jpg)
Radar arch – luk je standardan i dizajniran tako da smanji svoj uticaj na vidljivost i vuču. Bimini tenda je zakrivljena, kao avionsko krilo – aerodinamično, što je čini čvrstom a i neće se vioriti pri otporu vetra.
Karakterne Razlike
- Redizajniran Radar arch – izliven iz jednog dela od fiberglasa, i ima ojačanja od aluminijuma.
- Aero Bimini Tenda – odlično integrisana u radar arch, a kao rezultat aerodinamični izgled i funkcija.
- Zadnja klupa u kokpitu kao polumesec – puno prostora za sedenje i stajanje
Prednji deo kokpita je dovoljno dugačak da se odrasle osobe mogu komforno ispružiti. Sedišta u pramcu imaju integrisane naslone za ruke i komforne naslone.
![](xenon/wledit_images/863523634849116.jpg)
Sa desne strane je umivaonik – sudopera.
![](xenon/wledit_images/53562165703624.jpg)
![](xenon/wledit_images/912492886418477.jpg)
Raspored sedenja u pramcu može da bude kao ležaljka ili, kada se ukloni srednji jastuk, kao klupa za sedenje, u podu je nosač za rasklopivi astal.
Kokpit ima sve neophodno, upravljačko i suvozačevo sedište i zadnja klupa kao polumesec. Prednja dva sedišta se podešavaju po visini, nosloni mogu da se pomeraju unazad i imaju držače za butine. Između se nalazi ostavinski prostor u podu.
![](xenon/wledit_images/960140274604783.jpg)
Upravljačku konzolu karakterišu 4 sata – merača jednostavnog neopterećenog izgleda. Ram vetrobrana od INOX-a, kompas je sa leve strane iznad satova.
![](xenon/wledit_images/301095223054290.jpg)
Uočljivi štitnici prekidača, sa desne strane, kako ne biste slučajno uključili bilo koji.
![](xenon/wledit_images/944001505151391.jpg)
Prednja dva sedišta u kokpitu odlikuju sunđeri više gustina i odvojeni jastuci kao dodatna podrška.
![](xenon/wledit_images/800407449249178.jpg)
SmartCraft DTS ( digital throttle and shift ) je standard kao i start/stop prekidač.
Iza vozačevog sedišta se nalazi umivaonik – sudopera sa gornjom pločom od Corian-a tj. mermera dok je ispod ostavinski prostor predviđen za prenosivi frižider. Koji vam preporučujemo pre nego frižider 12V.
![](xenon/wledit_images/968390563735738.jpg)
Sea Ray ga naziva bar za piće, ali nama više odgovara centar za osveženje s obzirom da se ispod umivaonika – sudopere nalazi deo za prenosivi frižider. Kako god da ga nazivate, multifunkcionalan je. Odmah iza njega je i stepenik predviđen za ulazak sa marine, doka.
Kao većina bourajdera, 250 SLX ima dve konzole u kokpitu sa prolazom smeštenim u sredini. Čamac je dovoljno velik da ima i toalet smešten na levoj strani, ispod konzole. Standard je Porta-Potti.
![](xenon/wledit_images/500152045162395.jpg)
Širina od 2.59m stvara dovoljno prostora za toalet ispod konzole na levoj strani 250 SLX.
![](xenon/wledit_images/279423954430968.jpg)
Pogled na klupe u pramcu. Odnos boja u tri nijanse i ram vetrobrana u crnoj boji.
![](xenon/wledit_images/739443885162473.jpg)
![](xenon/wledit_images/961847506463528.jpg)
Veličina ležaljke na krmi je impresivna kada se pokrije prolaz kroz sredinu.
Krmu odlikuje isti prolaz, čija je površina neklizajuća, kroz sredinu sa rasklapajućom klupom – ležaljkom.
![](xenon/wledit_images/107918859925121.jpg)
2 drške za plivače i tuš na desnoj strani.
Nije samo lep čamac već i odlično upravljiv. U nekoliko treptaja oka postiže optimalnu brzinu i visinu pramca od 5 stepeni dok se u krivinama naginje i do 16 stepeni kada pokazuje odlične performanse.
Inženjeringom je postignuta redukcija nivoa buke kroz proces izgradnje Tuned Transom a nazvan Quiet Ride – tiha vožnja, cela krma tj. boks u kome je smešten motor je od unapređenih materijala koji smanjuju vibracije, pregrade koje su akustične a to sve umanjuje umor kod vozača i kod putnika. Uz ovu tehnologiju je komunikacija lakša. Razlike su primetne od starta.
Duboki kokpit čini ovaj čamac pristupačnim čak i porodici dok će veliki kokpit biti savršen za uživanje na suncu i koktelom u ruci.
Mislim da je Sea Ray 250 SLX pravi izbor za sve, uključujući sve vas koji ste neodlučni.
Prethodne vesti
![](php/image_resize.php?image=pictures/tekst/slika/7234_1.jpg&width=221&height=145)
Keizer 42 – Predivan, praktičan i pristupačan...
27.03.2017.
Keizer 42 predstavlja jedinstvenu kombinaciju ova tri elementa. Ne postoji još jedno plovilo iz ovog segmenta koje je na bolji način spojilo ove osobine.Novi pr...
Saznaj više
![](php/image_resize.php?image=pictures/tekst/slika/5587_2.jpg&width=221&height=145)
PERSHING 70 I PERSHING 80 – RAKETE NA VODI
21.11.2016.
Jahte Pershing su prave rakete na vodi. Malo je poznato da naziv „Pershing” podseća na istoimene američke vojne rakete, kao i da se radi o onim balističkim, kra...
Saznaj više
ROBUSTAN ČAMAC – CAP CAMARAT 10.5 WA
05.09.2016.
Motorni čamac jakih performansi Cap Camarat 10,5 WA namenjen je za jednodnevne izlete i brze priobalne prelaske između kopna i ostrva.Robustan čamac sa visokim ...
Saznaj više
![](php/image_resize.php?image=pictures/tekst/slika/7644_m235_couple_beach.jpg&width=221&height=145)
Malibu M235 - Ultra performanse
06.06.2016.
Ovo je gliser sa ultra performansama, ali ne u ostvarivanju velikih brzina već u snazi prilagođavanja vašim željama u toku vožnje jer ima mogućnost stvaranja sp...
Saznaj više
![](php/image_resize.php?image=pictures/tekst/slika/35_2015-searay-sundancer-470-2642.jpg&width=221&height=145)
Sea Ray 470 Sundancer
16.05.2016.
Sea Ray 470 Sundancer je otelotvorenje luksuza, performansi i inovacija.Kada neko kaže "sok", većina ljudi pomisli na Koka kolu. Kada neko kaže "sportska j...
Saznaj više
![](php/image_resize.php?image=pictures/tekst/slika/1013_saver_615_wa.jpg&width=221&height=145)
Saver 615 WA
28.06.2015.
Sa 615 walkaround se krenulo preko većine optimističnih očekivanja, trudeći se da
harmonizuje prostor u kokpitu, tipičan izgled za „otvoren“, sa komfornim
...
Saznaj više
![](php/image_resize.php?image=pictures/tekst/slika/1791_yamaha_VX_2a.jpg&width=221&height=145)
Yamaha VX Cruiser (2015-)
04.06.2015.
Trup Yamaha VX Cruiser modela je od mešavine nazvane NanoXcel, koja je smanjila ukupnu težinu oko 27kg (60 pounds), obezbeđujući poboljšanu maksimalnu brzinu ka...
Saznaj više
![](php/image_resize.php?image=pictures/tekst/slika/9143_Robalo_R180_1.jpg&width=221&height=145)
Robalo R180 (2014-)
21.04.2015.
R180 je najmanji čamac u liniji Robalo sa centralno smeštenom konzolom što mu omogućava da se bori, jer ima adute, sa čamcima u svojoj kategoriji. Za razliku od...
Saznaj više